15 April 2009

Artwork Sebelum Aku Pandai Photoshop



Kejadian ni berlaku sekitar 2 tahun lalu la dimana aku tak pandai menggunakan photoshop time tu..Selepas skecth sikit aku pun nak kaler la karya aku ni, tapi dah xpandai guna photoshop terpaksa la guna alternatif lain. Aku pun gunakan Paint.net yang aku baru download time 2. Nampak macam pro jer kaler, padahal gunakan software yang limited fungsi jer. enjoy and comment ok. peace!!
Inspirasi untuk melukis gambar ni aku dapat daripada sebuah majalah yang aku selalu follow time 2 sampi sekarang, beza dalam 2 gambar org real tapi aku ubah jadi cam ada unsur2 komik sikit. Ditambah dengan trademark sempoi aku iaitu org berkepala kotak. Memakai kotak dikepala sebagai tanda tidak mahu dikenali kerana rupa tetapi bakat yang diserlahkan melalui hasil kerja. Falsafah ilmu ke ni,,

1 ulasan:

Kalamtimur berkata...

salam ziarah
usaha yg berterusan membawa kejayaan.
keep it up bro.

Komik Keluang Man Kembali