14 April 2009

Memori & Kenangan


Firstly korang tgk gambar ni mesti rasa kelakar dan lucu kan? Hehehe.. Sedar ataupun tidak, ianya telah melekat dalam ingatan kita bersama memori yang cukup indah. Bagi yang pernah melalui memori ini pasni mempunyai banyak cerita disebalik gambar ni kn..Start dengan iklan di TV setiap sebulan dengan mainan baru didalamnya serta suara Mat Sentul "Tora datang lagi dengan...(nama mainan)..amat diminati oleh kita time 2. Sekarang pun masih ada mainan ni dipasaran tetapi dah tak sepopular dulu. Korang ada citer?

2 ulasan:

teMan berkata...

ahaks..leh jadi geng teMan gak ni.
menan kesukaan dr kechik sampei le skrg..arituh br beli JOJO huhu..
dpt menan ketepi kaler biru gittew.. ^^

innoue amebi berkata...

Waaaaaaa............my pebelet masa muda2 dulu..skrg dah tua...lgpun kat kelantan ni xpernah nampak..rindunyaaaaaaaaa...dulu kan ade bai roti bwk motor selalu dtg kat umah jual tau...yg pastinya,mesti beli...beshnyeeeeeeeee....nak2..

Komik Keluang Man Kembali