25 Mac 2011

Rumah Belon Filem Up Jadi Kenyataan


Korang semua pasti dah tengok filem keluaran Walts Disney yang bertajuk "Up" kan. Filem yang mengisahkan seorang tua yang menerbangkan rumahnya dengan belon untuk mengembara ke tempat lain. Bukan nak citer pasal filem tu tapi tentang rumah belon yang ada dalam filem telah dijadikan kenyataan dengan rumah belon yang betul-betul boleh terbang. Mesti korang tak percaya lagi dengan kenyataan aku ni. Jadi kita layan video ni, mesti korang kagum dengan inovasi terbaru ni . Jangan lupa tinggalkan komen korang pada post ni.




0 Komen Korang:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni

blogr.my