09 April 2011

Download Percuma Untuk Pereka Grafik

Korang seringkali tercari-cari laman web yang menawarkan rekaan grafik yang menarik untuk korang download. Malangnya bila dah jumpa, nak download kena bayar pula. Jadi ini jalan penyelesaiannya, laman web yang memberi korang untuk memuat turun rekaan grafik, vector desin, icon, ps brush dan bermacam-macam lagi secara percuma. Tunggu apa lagi, jom download apa yang korang berkenan, diharap dapat membantu dalam proses rekaan sesuatu projek nanti. Komen entri ini jika ianya membantu anda. Peace!!

3 Komen Korang:

kidblogger berkata...

memang betul pun bro..banyak kali dah aku kena. cari gila bagai..nak guna kena bayar. anyway.. tq for sharing ni

aku_NAPiE berkata...

ur welcome...benda cmni mmg kena share..watpa tau sorg2 geng...

Mohd Syukri Omar berkata...

Memang terbaik la. Tak yah susah-susah cari vector. Thanx for sharing. Salam dari Hikayat Seorang Pereka Grafik Picisan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni

blogr.my