17 Mac 2011

Aku Sempoi 1st Blog Giveaway Contest


Buat pertama kalinya aku berbesar hati mengadakan Blog Giveaway Contest untuk para follower dan rakan-rakan blogger sekalian. Berikut adalah syarat-syarat penyertaan:

1. Copy gambar di atas dan letakkan di dalam post terbaru korang berserta link blog ini (http://napie1987.blogspot.com) dan ceritakan apa yang best dengan blog AKU SEMPOI ni.

2. Sila tinggalkan url blog korang dibahagian komen post ini untuk memudahkan aku menilai mana-mana blog yang terbest dalam menceritakan tentang blog ni.

3. Contest ini bermula hari ni 17 Mac 2011 hingga 17 April 2011. Keputusan akan diumumkan selepas itu. So tunggu apa lagi. Jom la join cepat. Keputusan juri adalah muktamad.

Berikut adalah hadiah yang aku sediakan untuk 3 pemenang utama:

10 X BUTTON AKU BUDAK SENI (www.akubudakseni.tk)
dan

5 X LIMITED EDITION AKU SEMPOI STICKER


INFO DAN PERTANYAAN DI CHATBOX OK. PEACE!!

Tiada ulasan:

Komik Keluang Man Kembali